Claudiaangel86’s Weblog

Just another WordPress.com weblog

Andreea Banica de la spital la bal

Cantareata Andreea Banica va reveni pe scena imediat dupa ce va naste. Este vorba despre concertele pentru vara 2009, programate inca dinainte de a ramane insarcinata.

ADS :  Mp3 Download |Eurovision 2009| Valentine’s Day | Muzica Noua 2009

Andreea Banica, una dintre cele mai bine platite vedete din Romania, este cunoscuta pentru seriozitatea cu care isi trateaza cariera, scrie Evenimentul Zilei.

Chiar si in ziua cununiei civile, pe 21 iunie 2008, dupa ce spus „Da”, solista a plecta la Constanta, pentru o cantare. Dupa concert, ea s-a intors la Bucuresti, unde a continuat petrecerea, organizata in curtea casei de la Cernica.

Artista admite ca, si acum, cu o sarcina avansata, onoreaza invitatii la concerte, chiar daca se misca greu.

„Ma simt foarte bine, am intrat in a sasea luna, am luat opt kilograme si se simt, pentru ca eu nu am avut niciodata greutatea asta, simti si atunci cand iei doua kilograme, stii?…”, spune Andreea pentru sursa citata.

„Am mai rarit concertele, nu am renuntat, ma mai duc din cand in cand, de drag si de dor. Am deja programari pentru luna iunie. Eu sunt cantareata si trebuie sa merg acolo unde ma cere publicul.

Nu pot sa spun nu, indiferent de ce se intampla in viata mea, indiferent de schimbari, nu am cum sa stau departe. Practic, asta este viata mea”, povesteste ea.

Fetita care se va naste in ultima luna din primavara, in mai, va fi botezata Sofia Maria, al doilea prenume fiind preluat de la mama Andreei, decedata.

Andreea Banica va naste in tara si nu a decis inca daca va naste natural sau prin cezariana.

„Initial voiam sa nasc afara, dar mi-am dat seama ca ar fi cam mare «deranjul», asa ca am ales sa nasc in Romania, probabil la o clinica particulara, unde este doctorul care se ocupa de mine si de sarcina mea”, spune vedeta pentru EVZ.

Alte Articole Interesante :

Februarie 8, 2009 - Posted by | vedete | , , , , , , , , , , ,

1 comentariu »

  1. very hot

    Comentariu de NewPort | Februarie 21, 2010 | Răspunde


Lasă un răspuns

