Claudiaangel86’s Weblog

Just another WordPress.com weblog

Urari de Sarbatori , Mesaje, Sms-uri, Statusuri cu La Multi Ani

Cu o cazia zilei de 6 Decembrie va prezentam un set de urari. La Multi ani Nicolae/ Nicoleta !

#
La Multi Ani si fie ca aceasta zi sa-ti dechida poarta unui viitor plin de succese, Dumnezeu sa-ti dea un curcubeu la fiecare furtuna, un zambet la fiecare lacrima, sanatate, impliniri si multa iubire!
#
Mesajele cu La Multi Ani sunt greu de facut, iti doresc tot ce-ti doresti si inca de-o mie de ori pe atat.
#
E ziua ta si nu stiu cum sa-mi stapanesc euforia iti urez La Multi Ani si sa traiesti cati Kilometri de autostrada are Romania
#
Nu am stiut niciodata sa fac urari de La Multi Ani in nici o sarbatoare, am stiut in schimb sa beau cu sarbatoritul pana am ramas fara suflare
#
La multi ani, plini de fericire si impliniri! Sa te pupe norocul si sa ai numai zambete si soare in calea ta!
#
La multi ani ! Viata sa-ti frumoasa si colorata ca acest buchet de flori.
#
Cu ocazia aniversari tale eu iti urez multa,multa sanatate,fericire.dragoste sa iubesti asa cum stii tu mai frumos.
cel care te iubeste iti doreste ca Dumnezeu sa te aiba in paza si sa iti deschida toate drumurile spre inima mea

mai multe mesaje aici -> Urari de Sarbatori , Mesaje, Sms-uri, Statusuri cu La Multi Ani

Alte Articole :

Urari de Sfantul Nicolae

Despre  Sfantul Ierarh Nicolae

Ce cadou facem de Mos Nicolae Romaniei ?

Povestea lui Mos Nicolae

Decembrie 6, 2009 - Posted by | Uncategorized | , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

1 comentariu »

  1. ”””’

    Comentariu de id meu bianca_timofte | Februarie 25, 2010 | Răspunde


Lasă un răspuns

